خبرهای داغ:
نذری از جنس درمان؛

 داروهای مازاد خود را برای پیاده‌روی اربعین نذر کنید

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان از اجرای پویش نذر دارو  ویژه زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۸۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، ابوالفضل منشی‌زاده، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان اظهار کرد: همچون سال گذشته، بسیج جامعه پزشکی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ایام اربعین اقدام به راه‌اندازی سه موکب بهداشتی و درمانی در مرز مهران و شهرهای کربلا و نجف خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل‌ گرما و احتمال شیوع بیماری‌ها، پیش‌بینی می‌شود درخواست زائران به دریافت خدمات بهداشتی و درمانی در ایام اربعین قابل توجه بوده و لذا نیاز کادر درمان به تجویز اقلام دارویی برای مراجعین و بیماران نیز بالا خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان بیان کرد: همه مردم استان و به‌خصوص افرادی که امسال توانایی حضور در پیاده‌روی اربعین را ندارند؛ می‌توانند از طریق مشارکت در طرح خیرخواهانه نذر دارو سهم به‌سزایی در برگزاری هرچه پرشورتر این رزمایش بزرگ دینی و سیاسی عالم اسلام، داشته باشند.

وی گفت: از عموم مردم استان درخواست می‌شود داروهای مازاد و سالمی که در شرایط مطلوب نگهداری کرده‌اند را به دفاتر بسیج جامعه پزشکی، مراکز بهداشت و یا مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد در سراسر استان سمنان اهدا کنند.

 منشی زاده عنوان کرد: این داروها پس از بررسی و پایش توسط کارشناسان امر، در مواکب بهداشتی و درمانی مستقر در شهر‌های مذکور جهت درمان زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه زمان مورد نیاز جهت بررسی و تفکیک داروهای اهدایی و محدودیت زمانی موجود تا فرارسیدن ایام اربعین حسینی، مشارکت بالا و سریع مردم استان ما در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین یاری خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار